Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν ή θέλετε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε διαβάστε τις παρακάτω οδηγίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και στη συνέχεια επικοινωνήστε μαζί μας. Η συσκευασία για την αποστολή προς το κατάστημα μας θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη σε όγκο καθώς η χρέωση του δέματος από την courier είναι ογκομετρική, αλλά παράλληλα και ασφαλής για την προστασία αυτής.
Υπαναχώρηση – Αλλαγή Προϊόντων
Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς. Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στην συσκευασία τους χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή αλλοιωθεί, συνοδευόμενα από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο τους.
Σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα τα επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Αλλαγές ελαττωματικών προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς, συνοδευόμενα από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο τους. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό και δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν θα το ελέγξουμε και στη συνέχεια, εάν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις γίνεται αντικατάσταση και τα μεταφορικά έξοδα θα επιβαρύνουν την εταιρεία. Στην περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται στον πελάτη με χρέωση μεταφορικών εξόδων παραλήπτη.